dimarts, 14 de desembre del 2010

Mergullo. Una ventana al mar.

Avui en classe de primer de batxillerat hem parlat dels nudibranquis, buscant fotografies per a mostrar-vos he trobat aquesta pàgina web, Mergullo. Una ventana al mar.
José García Santiago és un veterinari gallec que vol difondre i compartir el seu amor per la mar.
En la seva presentació escriu:
" Hola amigos, esta es una ventana que quiero abrir en la superficie del mar, para que todo aquel que lo desee se asome.
Tan solo pido a quien la traspase, que lo haga con mentalidad de niño, con la curiosidad primitiva. Con esa curiosidad irreprimible que tan solo el mar ha logrado que perviva en mi. Curiosidad en estado puro, que me absorbe y me abstrae, y que me permite seguir palpando la aventura cada vez que vuelvo a sumergirme.
"

Mireu les seves fotos, segur que us enganxarà.


Nudibranqui. Polycera quadrilineata
Foto: José García Santiago